• Ogłoszenie konkursu – 05.03.2025 r. 
  • Termin składania wniosków – 20.03.2025 r. 
  • Ogłoszenie wyników konkursu – 31.03.2025 r. 

Konkurs skierowany jest do:  

  1. Wszystkich pracowników badawczych i badawczo-dydaktycznych ZUT (nazywani dalej „pracownikami”), którzy zadeklarowali udziały w dyscyplinach: inżynieria chemiczna; inżynieria materiałowa; automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne; informatyka techniczna i telekomunikacja; inżynieria mechaniczna; inżynieria lądowa, geodezja i transport; inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka;   
  2. Pracownicy, o których mowa w pkt 1 pkt, a którzy w terminie naboru złożą kompletną dokumentację aplikacyjną. 
  3. Doktoranci lub studenci ZUT, którzy złożyli dokumentację aplikacyjną wspólnie z pracownikiem (jednym lub więcej) przypisanym do dyscyplin, o których mowa w pkt. 1.
  4. Pracownicy przypisani do innych dyscyplin (które nie zostały wskazane w pkt 1), zatrudnieni w ZUT, którzy złożyli dokumentację aplikacyjną wspólnie z pracownikiem (jednym lub więcej) przypisanym do dyscyplin, o których mowa w pkt 1.  
  5. Pracownicy ZUT nie będący nauczycielami, którzy złożyli dokumentację aplikacyjną wspólnie z pracownikiem (jednym lub więcej) przypisanym do dyscyplin, o których mowa w pkt 1.  

Konkurs obejmuje finansowanie następujących działań:  

  1. Zwiększenie doskonałości naukowej pracowników, studentów i doktorantów przez dofinansowanie kosztów publikacji naukowych (opublikowanie artykułu naukowego w renomowanym czasopiśmie(Scopus/WoS) z minimum 140 pkt zgodnie z listą MNiSW).  
  2. Zwiększenie doskonałości naukowej pracowników, studentów i doktorantów przez dofinansowanie kosztów zgłoszeń patentowych.   
  3. Zwiększenie doskonałości naukowej pracowników, studentów i doktorantów przez utworzenie systemu grantów mające na celu kontynuacje już rozpoczętych badań lub rozpoczęcie nowych prac badawczych.   
  4. Zwiększenie doskonałości naukowej pracowników, studentów i doktorantów pracowników przez finansowanie krótkoterminowych wyjazdów do ośrodków naukowych.  
  5. Zwiększenie doskonałości naukowej pracowników, studentów i doktorantów przez finansowanie krótkoterminowych staży w przedsiębiorstwach.  

Zasady składania dokumentacji aplikacyjnej:  

  1. Aplikowanie o finansowanie działań konkursowych w ramach projektu odbywa się poprzez złożenie kompletnej dokumentacji konkursowej w wyznaczonym terminie naboru.  
  2. Kompletna dokumentacja aplikacyjna powinna zawierać następujące dokumenty:  
  • wypełniony wniosek (w pliku Word), zawierający m.in. informacje o wnioskodawcy /wnioskodawcach, opis planowanych prac wraz z kosztorysem, wymagane załączniki;  
  • jeden plik pdf zawierający skan ww. dokumentów z podpisami i wszelkimi dodatkowymi załącznikami. 

3.Dokumentacja aplikacyjna musi być przygotowana na właściwych formularzach. Formularze wniosków i raportów dla poszczególnych działań są dostępne na stronie internetowej projektu (https://greenbiotech.zut.edu.pl/).   

Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z dokumentami konkursowymi – link 

Przewidziana w konkursie pula środków na poszczególne zadania to:  

  • działanie nr 1: 200000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku w kwocie 20000,00 zł);  
  • działanie nr 2: 7 500,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku w kwocie 500,00 zł);  
  • działanie nr 3: 500000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku w kwocie 100000,00 zł);  
  • działanie nr 4: 50000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku w kwocie 10000,00 zł);  
  • działanie nr 5: 25000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku w kwocie 5000,00 zł).  

Wnioski dla poszczególnych działań należy przesłać na adres: rid@zut.edu.pl 

 

 

  • Ogłoszenie konkursu – 7.04.2025 r. 
  • Termin składania wniosków – 21.04.2025 r. 
  • Ogłoszenie wyników konkursu – 05.05.2025 r. 

Przewidziana w konkursie pula środków na poszczególne zadania to: 

  • działanie nr 1: 260 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 20 000,00 zł); 
  • działanie nr 2: 9 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 500,00 zł); 
  • działanie nr 3: 500 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 100 000,00 zł); 
  • działanie nr 4: 80 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 10 000,00 zł); 
  • działanie nr 5: 40 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 5 000,00 zł). 
  • Ogłoszenie konkursu – 05.01.2026 r. 
  • Termin składania wniosków – 19.01.2026 r. 
  • Ogłoszenie wyników konkursu – 02.02.2026 r. 

Przewidziana w konkursie pula środków na poszczególne zadania to: 

  • działanie nr 1: 260 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 20 000,00 zł); 
  • działanie nr 2: 8 500,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 500,00 zł); 
  • działanie nr 3: 500 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 100 000,00 zł); 
  • działanie nr 4: 70 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 10 000,00 zł); 
  • działanie nr 5: 40 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 5 000,00 zł). 
  • Ogłoszenie konkursu – 09.02.2026 r. 
  • Termin składania wniosków – 24.02.2026 r. 
  • Ogłoszenie wyników konkursu – 02.03.2026 r. 

Przewidziana pula środków na organizację konferencji, szkoły letniej lub spotkania z biznesem wynosi 300 000,00 zł (maksymalne finansowanie przedsięwzięcia – 100 000,00 zł).