- Ogłoszenie konkursu – 05.03.2025 r.
- Termin składania wniosków – 20.03.2025 r.
- Ogłoszenie wyników konkursu – 31.03.2025 r.
Konkurs skierowany jest do:
- Wszystkich pracowników badawczych i badawczo-dydaktycznych ZUT (nazywani dalej „pracownikami”), którzy zadeklarowali udziały w dyscyplinach: inżynieria chemiczna; inżynieria materiałowa; automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne; informatyka techniczna i telekomunikacja; inżynieria mechaniczna; inżynieria lądowa, geodezja i transport; inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka;
- Pracownicy, o których mowa w pkt 1 pkt, a którzy w terminie naboru złożą kompletną dokumentację aplikacyjną.
- Doktoranci lub studenci ZUT, którzy złożyli dokumentację aplikacyjną wspólnie z pracownikiem (jednym lub więcej) przypisanym do dyscyplin, o których mowa w pkt. 1.
- Pracownicy przypisani do innych dyscyplin (które nie zostały wskazane w pkt 1), zatrudnieni w ZUT, którzy złożyli dokumentację aplikacyjną wspólnie z pracownikiem (jednym lub więcej) przypisanym do dyscyplin, o których mowa w pkt 1.
- Pracownicy ZUT nie będący nauczycielami, którzy złożyli dokumentację aplikacyjną wspólnie z pracownikiem (jednym lub więcej) przypisanym do dyscyplin, o których mowa w pkt 1.
Konkurs obejmuje finansowanie następujących działań:
- Zwiększenie doskonałości naukowej pracowników, studentów i doktorantów przez dofinansowanie kosztów publikacji naukowych (opublikowanie artykułu naukowego w renomowanym czasopiśmie (Scopus/WoS) z minimum 140 pkt zgodnie z listą MNiSW).
- Zwiększenie doskonałości naukowej pracowników, studentów i doktorantów przez dofinansowanie kosztów zgłoszeń patentowych.
- Zwiększenie doskonałości naukowej pracowników, studentów i doktorantów przez utworzenie systemu grantów mające na celu kontynuacje już rozpoczętych badań lub rozpoczęcie nowych prac badawczych.
- Zwiększenie doskonałości naukowej pracowników, studentów i doktorantów pracowników przez finansowanie krótkoterminowych wyjazdów do ośrodków naukowych.
- Zwiększenie doskonałości naukowej pracowników, studentów i doktorantów przez finansowanie krótkoterminowych staży w przedsiębiorstwach.
Zasady składania dokumentacji aplikacyjnej:
- Aplikowanie o finansowanie działań konkursowych w ramach projektu odbywa się poprzez złożenie kompletnej dokumentacji konkursowej w wyznaczonym terminie naboru.
- Kompletna dokumentacja aplikacyjna powinna zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony wniosek (w pliku Word), zawierający m.in. informacje o wnioskodawcy /wnioskodawcach, opis planowanych prac wraz z kosztorysem, wymagane załączniki;
- jeden plik pdf zawierający skan ww. dokumentów z podpisami i wszelkimi dodatkowymi załącznikami.
3.Dokumentacja aplikacyjna musi być przygotowana na właściwych formularzach. Formularze wniosków i raportów dla poszczególnych działań są dostępne na stronie internetowej projektu (https://greenbiotech.zut.edu.pl/).
Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z dokumentami konkursowymi – link
Przewidziana w konkursie pula środków na poszczególne zadania to:
- działanie nr 1: 200 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku w kwocie 20 000,00 zł);
- działanie nr 2: 7 500,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku w kwocie 500,00 zł);
- działanie nr 3: 500 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku w kwocie 100 000,00 zł);
- działanie nr 4: 50 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku w kwocie 10 000,00 zł);
- działanie nr 5: 25 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku w kwocie 5 000,00 zł).
Wnioski dla poszczególnych działań należy przesłać na adres: rid@zut.edu.pl
- Ogłoszenie konkursu – 7.04.2025 r.
- Termin składania wniosków – 21.04.2025 r.
- Ogłoszenie wyników konkursu – 05.05.2025 r.
Przewidziana w konkursie pula środków na poszczególne zadania to:
- działanie nr 1: 260 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 20 000,00 zł);
- działanie nr 2: 9 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 500,00 zł);
- działanie nr 3: 500 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 100 000,00 zł);
- działanie nr 4: 80 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 10 000,00 zł);
- działanie nr 5: 40 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 5 000,00 zł).
- Ogłoszenie konkursu – 05.01.2026 r.
- Termin składania wniosków – 19.01.2026 r.
- Ogłoszenie wyników konkursu – 02.02.2026 r.
Przewidziana w konkursie pula środków na poszczególne zadania to:
- działanie nr 1: 260 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 20 000,00 zł);
- działanie nr 2: 8 500,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 500,00 zł);
- działanie nr 3: 500 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 100 000,00 zł);
- działanie nr 4: 70 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 10 000,00 zł);
- działanie nr 5: 40 000,00 zł (maksymalne finansowanie wniosku – 5 000,00 zł).
- Ogłoszenie konkursu – 09.02.2026 r.
- Termin składania wniosków – 24.02.2026 r.
- Ogłoszenie wyników konkursu – 02.03.2026 r.
Przewidziana pula środków na organizację konferencji, szkoły letniej lub spotkania z biznesem wynosi 300 000,00 zł (maksymalne finansowanie przedsięwzięcia – 100 000,00 zł).